In overleg met elke opdrachtgever wordt een betaalkalender gehanteerd. Deze betaalkalenders vindt u terug onder de supportpagina op de Inhuurdesk portaal van de betreffende opdrachtgever. Raadpleeg deze pagina om de juiste Inhuurdesk portaal te vinden
Vraag Categorie: Uren en facturen
Uren, facturen en uitbetaling
De Inhuurdesk neemt u het werk zoveel mogelijk uit handen. Dat betekent dat de Inhuurdesk de facturen aanmaakt op basis van de door de opdrachtgever geaccordeerde uren en vergoedingen en als kassier fungeert (dit noemen we ‘reverse billing’). Daarmee wordt bedoeld dat de Inhuurdesk het geld ophaalt bij de opdrachtgever en na ontvangst uitbetaalt aan… Lees meer »
Waarom wijkt het logo links op de website af van de opdrachtgever in de aanvraag/opdracht/urenstaat?
Elke opdrachtgever van Staffing Management Services B.V. heeft zijn eigen ‘branding’ (logo en kleuren) in het systeem. Deze branding wordt bepaald door de url waarmee wordt ingelogd. Als er bijvoorbeeld via de inhuurdesk van UMC wordt ingelogd (http://www.inhuurdeskumcutrecht.nl/) dan geeft het systeem de gebruiker het logo van deze opdrachtgever weer, maar worden wel alle aanvragen… Lees meer »
Verkorte handleiding voor leveranciers en ZZP’ers
Hier vindt u een verkorte handleiding voor het werken met het systeem van de Inhuurdesk: Verkorte Handleiding Leveranciers en ZZP’ers
Wie heeft mijn urenstaat op ‘verwerkt door leverancier’ gezet?
Voor alle klanten heeft Staffing MS betaalkalenders afgestemd, deze zijn terug te vinden op elke specifieke inhuurdesk pagina. Deze betaalkalenders zijn per klant leidend voor de te nemen stappen. Op deze kalender staat wanneer een urenstaten uiterlijk door de medewerker ingediend moeten worden, door een manager goedgekeurd en door Staffing MS verwerkt. – Een goedgekeurde… Lees meer »
Waar kan ik de facturen inzien?
Door in het menu op “Facturen” te klikken. Hierna ziet u alle facturen staan en heeft u diverse filtermogelijkheden. Daarnaast is in iedere urenstaat de relevantie factuur terug te vinden door de urenstaat te openen en op de link onderaan te klikken.In iedere urenstaat kunt u de facturen terug vinden door de urenstaat te openen en… Lees meer »
Kan ik een eigen factuurnummer toewijzen aan de opgemaakte factuur door de Inhuurdesk?
Ja, dit is mogelijk. U heeft na opmaak van de factuur (en de notificatie hierover) maximaal 48 uur de tijd om uw eigen factuurnummer in het systeem aan de factuur te koppelen. Doet u dit niet binnen de gestelde 48 uur, dan starten wij de facturatieprocedure maar wordt de factuur zonder vermelding van uw eigen… Lees meer »
Hoe moet ik een urenstaat aanmaken?
Liever een tekstuele uitleg? Deze vindt u onder de video. De urenstaten worden elke week automatisch in concept klaar gezet in de Inhuurdesk, maar in sommige gevallen moet de urenstaat nog worden aangemaakt. Dit is het geval als een opdracht later actief wordt en de startdatum in het verleden ligt. Een urenstaat kunt u… Lees meer »
Waarom is mijn factuur nog niet aangemaakt/uitbetaald?
De ingediende uren dienen in eerste instantie geaccordeerd te worden door de inhurende manager. Zolang de inhurende manager geen akkoord heeft gegeven, staan de urenstaten nog op status “verzonden naar manager”. Na akkoord van de manager komen de urenstaten op status “verzonden naar leverancier” te staan. Staffing MS voert op deze uren 1x per maand… Lees meer »
Kan ik een wijziging in een urenstaat opgeven?
Liever een tekstuele uitleg? Deze vindt u onder de video. Een ingediende urenstaat kan worden aangepast. De aangepaste urenstaat wordt opnieuw ter beoordeling voorgelegd aan uw opdrachtgever. Vanuit de hoofdpagina van de Inhuurdesk gaat u naar “Urenstaten” En in Urenstaten zie u een overzicht van de reeds aanwezige urenstaten. Hierin selecteert u de urenstaat… Lees meer »