Ondersteuning browsers
Archieven: Vragen
Hoe moet ik een document uploaden in het opdrachtdossier?
In onderstaande video wordt het uploaden van een document in het digitaal dossier van een opdracht uitgelegd
Hoe moet ik een document uploaden in het leveranciersdossier?
In onderstaande video wordt het uploaden van een document in het leveranciersdossier uitgelegd
Hoe vraag ik mijn Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan?
Zowel vaste als externe medewerkers dienen een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te overleggen aan de gemeenten. Voor externen geldt bij inhuur langer dan drie maanden dat een VOG is vereist. Na gunning dient u een (ingevuld) aanvraagformulier bij uw leidinggevende (of direct bij de afdeling P&O) binnen de gemeente op te vragen. Met dit aanvraagformulier… Lees meer »
Wat gebeurt er na gunning?
Na gunning wordt de opdracht in de digitale omgeving van de Inhuurdesk ingevoerd. U dient de opdracht online te accepteren en eventuele vereiste documenten te uploaden en/of voorwaarden te accepteren. Na acceptatie kunt u opdrachturen registreren. Dat gebeurt in de digitale omgeving van de Inhuurdesk. De opdrachtgever dient de uren te accorderen voor de facturatie…. Lees meer »
Hoe wordt de uiteindelijke gunning bekend gemaakt?
Alle uiteindelijke gunningen worden openbaar gepubliceerd op de Inhuurdesk website van de betreffende opdrachtgever.
Wanneer krijg ik een reactie op de door mij ingediende aanbieding?
Bij de opdrachtinformatie treft u een planning met daarin de verwachte datum van de terugkoppeling. Wij stellen u via e-mail op de hoogte van de gunning of afwijzing.
Ik heb mijn aanbieding niet op tijd kunnen indienen, wat kan ik doen?
Indien de termijn voor het indienen van offertes is verstreken, kunt u geen offertes meer indienen. Wij kunnen hier helaas geen uitzondering op maken.
Betaalkalender
In overleg met elke opdrachtgever wordt een betaalkalender gehanteerd. Deze betaalkalenders vindt u terug onder de supportpagina op de Inhuurdesk portaal van de betreffende opdrachtgever. Raadpleeg deze pagina om de juiste Inhuurdesk portaal te vinden
Uren, facturen en uitbetaling
De Inhuurdesk neemt u het werk zoveel mogelijk uit handen. Dat betekent dat de Inhuurdesk de facturen aanmaakt op basis van de door de opdrachtgever geaccordeerde uren en vergoedingen en als kassier fungeert (dit noemen we ‘reverse billing’). Daarmee wordt bedoeld dat de Inhuurdesk het geld ophaalt bij de opdrachtgever en na ontvangst uitbetaalt aan… Lees meer »