Met onze digitale Inhuurdesk bieden wij zelfstandige professionals en leveranciers de mogelijkheid mee te dingen naar tijdelijke inhuuropdrachten.
Zelfstandige professionals en leveranciers kunnen zich eenvoudig inschrijven en reageren op aanvragen. U ontvangt automatisch per e-mail nieuwe opdrachten. Schrijf u nu alvast in zodat u direct kunt reageren op de aanvragen. Tijdens het uitvoeren van de opdracht loopt de gehele contractafhandeling, urenregistratie en facturatie online via de Inhuurdesk.
De voordelen van de Inhuurdesk zijn:
– U ontvangt alle aanvragen van onze opdrachtgevers;
– Online indienen van aanbiedingen;
– Een transparant selectieproces;
– U bent vindbaar voor de opdrachtgever;
– Aanvragen zijn duidelijk opgesteld;
– Altijd deskundig antwoord op uw vragen door de Inhuurdesk;
– Binnen enkele dagen terugkoppeling op uw aanbieding;
– Contractafhandeling, urenregistratie en facturatie volledig online.
Bent u leverancier of ZZP-er en wilt u zich registeren?
Eén portaal voor alle openstaande aanvragen van opdrachtgevers van Staffing MS. Registreer eenmalig en reageer direct op de openstaande aanvragen. Heeft u zich al geregistreerd op één van onze Inhuurdesken? U kunt dan direct inloggen.