Hoe werkt de inhuurdesk?

Met onze digitale Inhuurdesk bieden wij zelfstandige professionals en leveranciers de mogelijkheid mee te dingen naar tijdelijke inhuuropdrachten.

Zelfstandige professionals en leveranciers kunnen zich eenvoudig inschrijven en reageren op aanvragen. U ontvangt automatisch per e-mail nieuwe opdrachten. Schrijf u nu alvast in zodat u direct kunt reageren op de aanvragen. Tijdens het uitvoeren van de opdracht loopt de gehele contractafhandeling, urenregistratie en facturatie online via de Inhuurdesk.

De voordelen van de Inhuurdesk zijn:
– U ontvangt alle aanvragen van onze opdrachtgevers;
– Online indienen van aanbiedingen;
– Een transparant selectieproces;
– U bent vindbaar voor de opdrachtgever;
– Aanvragen zijn duidelijk opgesteld;
– Altijd deskundig antwoord op uw vragen door de Inhuurdesk;
– Binnen enkele dagen terugkoppeling op uw aanbieding;
– Contractafhandeling, urenregistratie en facturatie volledig online.

Bent u leverancier of ZZP-er en wilt u zich registeren?
Eén portaal voor alle openstaande aanvragen van opdrachtgevers van Staffing MS. Registreer eenmalig en reageer direct op de openstaande aanvragen. Heeft u zich al geregistreerd op één van onze Inhuurdesken? U kunt dan direct inloggen.